水曜日, 12月 19

ベクトル図面 / Vector Drawing



一昨日、BAMBOO BLADEを見ました。 ベクトルでそれをするつもりであったなら、この特定の場面がそれが格好よく見えるところにありました。 1日の大部分をこれをするのに費やしました。 それをするより迅速な方法を発見するまで、以前はよく時間がかかっていました。 ブロッグの所有者にこれを掲示させました(その人が男性かそれとも女性であるかを知りません、言うためには外国への名前)。

I watched BAMBOO BLADE the day before yesterday. There was this particular scene where it would look nice if I were to vectorise it. I spent most of the day doing this. It used to take longer until I discovered this "shortcurt". I have allowed the owner of a blog (I don't know if that person is a male or female, the name to foreign to tell) to post this

0 件のコメント: